Banános palacsinta

Sok-sok túlérett banán van itthon, amiket bár önmagában enni is nagyon szeretünk, mégis valami reggeli finomság elkészítéséért kiáltottak.
Többször próbáltam már lisztmentes banánpalacsintákat sütni, de valamit elronthattam, mert sosem sikerült; a fordításnál elszakadtak.
Így az én banános palacsintáim liszttel készülnek, de szerintem így is kiváló reggelialanyok.


Hozzávalók 8 darab közepes méretű palacsintához:
2 darab túlérett banán
3 egész tojás
4 púpos ek. liszt
1 ek. méz (nálam 1/2 ek. méz és 1/2 ek. datolya szirup)
1 mk. sütőpor
1 csipet só
1 dkg vaj a palacsintasütő kikenéséhez






A banánokat villával alaposan áttöröm.






A tojásokat a liszttel, valamint a csipet sóval egy keverőtálban









habverő segítségével kikeverem.
Hozzáadom a mézet, a datolya szirupot,











végül a sütőport, és újra jól eldolgozom.






Egy palacsintasütőben felolvasztom a vajat, elterítem a felszínen,





majd arra a masszából 3/4 merőkanálnyi mennyiséget csorgatok.
Közepes láng felett 3 percen át,





majd fordítás után további 2 percen át sütöm.
Így járok el minden darabbal egészen addig, míg a keverék el nem fogy.






Minél érettebbek a banánok, a palacsinták annál lágyabbak, finomabbak lesznek.