Tojáspalacsinta

Szeretek tojással kísérletezni, olyan sokoldalú, számos mennyei fogást teremthetünk általa; nem is gondolnánk.
Általában reggelire készítem, de ha nagyon ötlet híján vagyok ebédügyileg, abban az esetben is be szoktam vetni.
Ez a palacsinta amellett, hogy pikk-pakk megvan, varázslatosan finom is.



Hozzávalók 1 db palacsintához:
2 db tojás
1 csipet só

a palacsintasütő kikenéséhez:
1 mk. olívaolaj

ízesítésként:
2 db aszalt paradicsom, 2 csipet pirított vöröshagyma







A pirított hagymát előkészítem, az aszalt paradicsomot apróra vágom.






A palacsintasütőbe csepegtetem az olajat, ezzel kenem meg a teljes felületet. Hevíteni kezdem. Közepes láng felett fogok dolgozni.





A tojásokat a sóval, valamint a hagymával együtt, villa segítségével felhabosítom,








majd a sütőbe öntöm. Megszórom az aszalt paradicsomdarabkákkal.
4 perc sütés után egy hirtelen mozdulattal megfordítom,






és további 2 perc sütés után,






még forrón feltekerem (ehhez a folyamathoz egy ív konyhai papírtörlőt hívtam segítségül).







Barbecue szósszal díszítve tálalom a tojáspalacsintákat.
Ahogy az ízesítés, úgy a töltelék is tetszőlegesen megválasztható.
Nekem így, önmagában tökéletes, de aki szeretné, sajttal, sonkával, vagy bármilyen egyéb finomsággal gazdagíthatja.